امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

 

 

پیام دعوت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قصرشیرین به مناسبت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قصرشیرین

مهندس فرامرزی شهردار و مهندس راستین رئیس شورای اسلامی شهر قصرشیرین با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از مردم شهر قصرشیرین دعوت نمودند تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.
در متن این پیام آمده است :

 

بسم الله الرحمن ارحیم

 

آخرین جمعه از ماه پرخیر و برکت رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است و در این روز ملت ایران اسلامی در کنار دیگر مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان در نمایشی از وحدت، یکپارچگی و همدلی، به حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین خواهند شتافت و بر آزادی قدس شریف، اولین قبله گاه مسلمانان از یوغ اشغالگران و متجاوزین صهیونیستی پافشاری خواهند کرد.

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان، روز استقامت، سرافرازی، عدالت خواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

حضور حماسی امت اسلامی در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌اي از امام خميني (ره) جهت آزادسازی قدس از شرک و رهايی قدسيان فلسطينی از ظلم و آوارگی است.

بدینوسیله اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان، از همه آزادی خواهان و آزاد اندیشان این سرزمین علی الخصوص مردم فهیم شهر قصرشیرین دعوت می نماییم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، همراه با اعلام همبستگی و نمایش وحدت ملی خود و  با غریو اللّه اکبر نوای آزادی قدس شریف را در گوش زمان طنین انداز کنند.

 

مهندس فرامرزی شهردار قصرشیرین _ مهندس راستین رئیس شورای اسلامی شهر قصرشیرین