امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

 

 

پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قصرشیرین به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و روز زن و سالروز ولادت بنیانگذ ار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قصرشیرین، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قصرشیرین به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و میلاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی  پیامی صادر نمودند                                                                                                                     .

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی شایسته زنان مسلمان و اسوه و نماد پاکدامنی و وارستگی برای زنان ايران اسلامي مي باشد كه پیروی از سلوک و منش آن بزرگوار، همچون چراغی، روشنایی بخش مسیر زندگی است.

بانوان این مرز و بوم که در مکتب آن حضرت پرورش یافته اند، بلند پروازان قله‌های رفیع ایمان و معرفت اند و زیباترین شکوفه‌های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشاندند.

سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و زن و سالروز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) را به همگان، و این روز زیبا را به زنان و مادران فداکار و نجیب ایران اسلامی، به ویژه بانوان گرانقدر شهرستان قصرشیرین تبریک می گوییم و از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان سربلندی، عزت، امید و بهروزی مسألت داریم.

 

مهندس عبدالهی، شهردار قصرشیرین

مهندس راستین، رئیس شورای اسلامی شهر قصرشیرین