امروز: جمعه 7 اردیبهشت 1403

 
فرماندار قصرشیرین گفت: زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی این نظام الهی تاکنون در عرصه های مختلف نقشی پررنگ و بی بدیل داشته‌اند.

 

مرادعلی تاتار روز شنبه در همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی در جمع بانوان قصرشیرین در سرسرای غدیر این شهرستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود:  زنان در طول تاریخ انقلاب همواره دوشادوش مردان در فعالیت های سیاسی، اجتماعی و پیشبرد اهداف اسلامی پیشقدم بوده اند.

وی اظهار داشت: زنان انقلابی ایران اسلامی، با تشویق و ترغیب فرزندان و همسران خود برای حضور در برنامه های انقلابی و بخصوص جبهه های جنگ سهم بزرگی در نهضت انقلاب و به ثمر نشاندن نهال آن ایفا کرده اند.

فرماندار قصرشیرین گفت: حضور باصلابت بانوان، باعث قدرتمند شدن مردان جامعه ما برای مقابله با استکبار شده است.

تاتار ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و دشمن همواره به دنبال توطئه علیه نظام اسلامی است که با وجود نیروهای مسلح باصلابت ما نتوانسته کاری از پیش ببرد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید والامقام در راه آرمانهای انقلاب به شهادت رسید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با پاسخ قاطع به آمریکایی ها و در حمله نظامی به پایگاه نظامی آن ها توانست هیمنه آمریکا را در دنیا بشکند.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع زنان همانند مردان در این انتخابات نیز حضوری پرشور خواهند داشت و همواره ثابت کرده اند که مشارکت سیاسی بالای آنان ضامن پیشرفت انقلاب است.

در پایان این مراسم جمعی از بانوان فعال ادارات شهرستان قصرشیرین تجلیل شدند.