امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403

 

فرماندار قصرشیرین گفت: حضور گسترده، همه جانبه و فعالانه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن باعث تقویت و تضمین امنیت کشور می شود.

 

 

مرادعلی تاتار روز یکشنبه  با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در راهیمایی یوم الله 22 بهمن افزود: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی دشمنان مصمم تر از گذشته برنامه های خود را برای مقابله با پیشرفت جمهوری اسلامی ایران توسعه داده اند و با سلاح تحریم و جنگ بزرگ اقتصادی به مبارزه با ملت ایران اسلامی برخاسته اند.
وی اظهار داشت: ناکامی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار در طول 40 سال گذشته سبب شده تا هر ساله به بهانه ای مردم را از انقلاب و آرمان های آن مایوس کنند اما مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی همچنان با حضور خود سد محکمی در برابر توطئه های غرب بوده اند.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود از پشتوانه والای مردمی برخوردار بوده و برهمین اساس با رهبری ولی امر مسلمانان جهان، تا رسیدن به دست صاحب اصلی آن نیز پیش خواهد رفت.
تاتار اضافه کرد: مردم شهیدپرور و مرزدار قصرشیرین که سابقه ای تاریخی در مبارزه با طاغوت دارند همچون سال های گذشته در یوم الله 22 بهمن ماه بار دیگر با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گوی نظام و انقلاب خواهند زد.