امروز: سه شنبه 28 فروردین 1403
 
  • شرح وظایف :
    • تهیه استعلام و بررسی استعلامات واصله
    • تهیه و تنظیم اسناد هزینه ای و خریداری شده 
    • انجام امور مربوط به هزینه های جاری جزئی شهرداری 
    • نظارت بر انجام تشریفات مناقصه و مزایده در معاملات جزء 
    • پرداخت هزینه های جاری ( تنخواه) و تهیه بن های غیر نقدی 
    • انجام امور مربوط به خرید ملزومات اداری مورد نیاز و تحویل به انبار 
    • پیش بینی احتیاجات شهرداری از نظر وسایل مورد نیاز و برآورد هزینه های آن 
    • انجام اموری که از طرف مافوق ارجاع می شود