امروز: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ، کرمی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت .

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

دوران سراسر شور و شعور هشت ساله دفاع مقدس،نماد غیرت، عزت،سلحشوری و خود باوری ملتی است که با اقتدار تمام در مقابل زیاده خواهی غرب و شرق ایستاد و در این راه برای دفاع از آرمانها و ارزشهای والای خود از هیچ کوششی دریغ نکرد و با بسیج همه ظرفیت‌ها و امکانات خود و اتکای به سلاح ایمان و باور حتی وجبی از خاک این میهن را از دست نداد.


 رزمندگان سلحشور و جان بر کف این مرز و بوم با حمایت مثال زدنی مردم جای جای خطه اسلامی و گذشتن از همه هستی خود و با حفاظت و حراست جانانه از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی درخشان بر سینه تاریخ می درخشند و پرچم عزت و سرافرازی شان بر بلندای جهان به اهتزاز درآمد. 


این دوران یقینا برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان از آن یاد خواهد شد و در حافظه ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزمان، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم قدرشناس و همیشه در صحنه شهرستان قصرشیرین ،خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ و بلند مرتبه پیروزی و سرافرازی ملت را در همه عرصه ها خواهان و خواستارم.