امروز: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ، کرمی در پیامی فرارسیدن اربعین حسینی، چهلمین روز شهادت الگوی آزادگی و یاران با وفایش را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و عموم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان قصرشیرین تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است. اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست. روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری (س) برافراشته شد ، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند .

حماسه حسینی عظمتی بزرگ را در تاریخ رقم زد و این نهضت اسلامی چراغ راه آزاد مردان و مبارزان  راه ظلم در سرتاسر دنیا قرار گرفت و به بشریت درس مقاومت و ایثار و نپذیرفتن ظلم را داد.نمونه واقعی تاثیر پذیری از نهضت حسینی، انقلاب شکوهمند اسلامی است که در تار و پود آن حماسه حسینی و در خون آن مبارزه با ظلم و استبداد در جریان است.

 

اینجانب اربعین حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع)، سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و مردم ولایت مدار شهرستان قصرشیرین تسلیت می گویم و امیدوارم همواره رهرو و پیرو راه، آرمان و آموزه های آن امام همام باشیم.