امروز: چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403

 

 

پیام تبریک مهندس فرامرزی سرپرست شهرداری و مهندس راستین رئیس شورای اسلامی شهر قصرشیرین به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و خجسته زادروز حضرت ولیعصر(عج)

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قصرشیرین مهندس فرامرزی سرپرست شهرداری و مهندس راستین رئیس شورای اسلامی شهر قصرشیرین طی پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و خجسته زادروز حضرت ولیعصر(ع) را تبریک گفتند. در متن پیام آماده است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

سپیده‌دمان نیمه شعبان سال ۲۵۵ هجری قمری خورشید دیگری در آسمان ولایت و امامت طلوع کرد که دیری است در سایه سار حکمت الهی از نظرها پنهان شده تا بار دیگر از فراسوی تاریخ برآید و جهان را از عطر دل انگیز عدالت آکنده کند.

روزی که با کوله باری به سنگینی همه رنج ها و با لبخندی گشوده بر چشمان مشتاق همه منتظرانش، با صلابت و استوار به دروازه‌های روشنایی می‌رسد و با ذوالفقار عدالت‌گستر خود زنجیر ظلم و ستم از پای محرومان می‌گسلد.

بدینوسیله، فرارسیدن فرخنده میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، آخرین نور امامت و ولایت مهدی موعود(عج) را به همه شیعیان و دوستداران آن حضرت در سراسر جهان، به ویژه مردم شریف شهر قصرشیرین تبریک و تهنیت می‌گوییم و تعجیل در فرج حضرتش را از پروردگار متعال مسئلت می‌کنیم.