امروز: چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی شهرداری قصرشیرین ؛ کرمی در پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه که به نام روز شورا مزین گردیده است تبریک گفت . 

 

متن پیام بدین شرح است .

 

ۆ أَمْرُهُمْ شُوري‏ بَيْنَهُمْ


نهم اردیبهشت ماه، سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است كه بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.


شوراهای روستا، بخش، شهر و شهرستان در نظام حقوقی ایران اسلامی جایگاه ویژه ای داشته و با داشتن اختیارات ، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و... فعال بوده و نقش به سزایی در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برعهده دارند.


به طور یقین در نظام شورایی، مشارکت در اداره امور کشور، خصوصا رفع موانع در امور محلی به نحو قابل توجهی افزایش می یابد و تصمیم‌گیری و نظارت بر عملکرد مناطق بالا رفته و حقوق شهروندان تضمین می‌گردد.


 بدینوسیله سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان و اعضای شورا که در شورای عالی استان حضور دارند تبریك عرض نموده بر خود وظیفه می دانم از همراهي، پیگیری ، تلاش ، مساعدت و راهنمائی های ارزنده تک تک  این عزیزان در پیشبرد اهداف شهرستان تقدیر و تشكر نمایم.


توفيق تمامي اين عزيزان را در راستاي انجام رسالت بزرگ شوراها و خدمت به مردم بزرگوار و شريف این شهرستان، از درگاه ايزد متعال خواستارم .