امروز: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

معاون امور عمرانی استانداري کرمانشاه با بیان اینکه برخی نمی خواهند مردم طعم شیرین خدمات دولت را داشته باشند تاکید کرد: برخی با ایجاد فضا در کانال های مجازی، اخبار ناصحیح منتشر می کنند که بجز معاندت چیز دیگری از آن دیده نمی شود.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس مهرداد سالاری در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمانشاه با اشاره به موضوع راه آهن کرمانشاه تصریح کرد: با وجود اینکه استاندار پیگیر این ماجرا بود اما مجددا برخی مسائل مطرح شد که موجب ناامیدی مردم می شود.

وی به بازدید نمایندگان از مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت:  اعضای کمیسیون عمران به عنوان تخصصی ترین کمیسیون مجلس،پس از بازدید از مناطق از اقدامات تقدیر و تشکر کردند با این وجود شاهد اظهار نظرهای غیر کارشناسانه در مورد زلزله هستیم که به استان لطمه می زند.

مهندس سالاری اظهار داشت: در ایام بازسازی، یک مسئولی گفت که اعتبارات زلزله بهتر است بین مردم تقسیم شود نمی دانم چطور در این بحران پول را به مردم می سپردیم؟! در این صورت، مسائل روحی و روانی و بازسازی ها را چه می کردیم؟! تعجب بیشتر از برخی رسا نه هاست که این اظهارات را منتشرمی کنند.

معاون امورعمرانی استانداري کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه برخی مواقع مغرضان، از نقاب جریانات سیاسی استفاده می کنند تصریح کرد: این در حالی است که جریانات سیاسی تفکر مشخص دارند.

سالاری با بیان اینکه انتقادات باید سازنده و اندیشمندانه ارائه شود تاکید کرد: روابط عمومی ها باید چابک تر، پرتلاش تر و به موقع خدمات نظام و دولت را به مردم برسانند.