امروز: چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403

 

معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و اطلاع از آخرین وضعیت روند امداد رسانی به زلزله زدگان صبح پنجشنبه (هشتم آذر) وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استان از معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه استقبال کردند.
معاون رییس جمهوری در این سفر یک روزه، علاوه بر بازدید از مناطق زلزله زده، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان شرکت خواهد کرد تا ضمن دریافت آخرین گزارش ها از میزان خسارات وارد شده و اقدام های صورت گرفته برای اسکان، آغاز روند بازسازی و جبران خسارات، تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
معاون پارلمانی رییس جمهوری ، وزیر راه و شهرسازی ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، رییس جمعیت هلال احمر و رییس ستاد بحران کشور جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.
جهانگیری نهم مرداد ماه سال جاری نیز به منظورافتتاح پنج هزارمین واحد مسکونی بازسازی شده در روستاهای زلزله زده استان و بازدید از این مناطق وارد کرمانشاه شد.
ششم آذر ماه سال 96 هم معاون اول رییس جمهوری بعد از وقوع زلزله مهیب 7.3 ریشتری 21 آبان، با هدف بررسی و ارزیابی روند امدادرسانی و حل مشکلات مردم مناطق زلزله زده و همچنین اطلاع از نحوه اجرای برنامه بازسازی خانه های تخریب شده به کرمانشاه سفر کرد