امروز: سه شنبه 28 فروردین 1403

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با بیان اینکه روابط عمومی ها حلقه های اتصال بین دستگاههای اجرایی، مردم و رسانه ها هستند بر تعامل هنرمندانه، کارشناسانه و موثر روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست هماهنگی شورای روابط عمومی های استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در فضایی که معاندان به دنبال ناامیدی و کاهش سرمایه های اجتماعی کشور هستند، رسالت ملی و انقلابی روابط عمومی ها تلاش برای بیان وبرجسته سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیازی به مقایسه وضعیت کشور با شرایط قبل از انقلاب نیست افزود: در مقایسه ها می توان گفت که ایران امروز در منطقه چه جایگاهی دارد. بنا بر گفته وزیر بهداشت امروز در حوزه علم و دانایی 10 سال جلوتر از اهداف سند چشم انداز قرار داریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با تاکید بر بهره گیری از شیوه های نوین و اثرگذار در ارائه خدمات نظام اسلامی تصریح کرد: تولید محتوای دستگاهها متناسب با گروههای مخاطبین باشد و در انتقال عملکردها از فضای مجازی و سایر ظرفیت های رسانه ای بهره برده شود.

وی بر ایجاد پیوند بین آداب، رسوم و آئین ها با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تاکید کرد و گفت: این پیوند موجب ماندگاری بیشتر دستاوردهاست و نتیجه این اقدامات به تقویت غرور ملی، احساس تعلق و دغدغه مندی بیشتر برای سرنوشت کشور، حفظ اعتماد اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی می شود.

الهی تبار در ادامه با بیان شخص محوری بجای برنامه واسناد مانع توسعه می شود افزود: هنر روابط عمومی ها، بیان اهداف و برنامه های استان و جلب مشارکت خواص و نخبگان در بررسی برنامه هاست. این حرکت موجب بالندگی و توسعه استان می شود. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه با تاکید بر اهتمام و جدیت مدیران در پیگیری مسائل استان افزود: با همان اعتقاد و انگیزه ای که از کشور دفاع کردیم ،در محدوده خدمتی خود نیز کار خواهیم کرد و این استان و استان دیگر معنایی برایمان ندارد چرا که همه در یک کشتی نشسته ایم.

الهی تبار با استراتژیک دانستن استان کرمانشاه برای کشور تاکید کرد: رسیدگی به مسائل استان، نیازمند نگاه ویژه از سوی حاکمیت و تلاش ویژه در درون از سوی مدیران و مردم است.

وی با بیان اینکه تبعات چالش های استان کرمانشاه عمق کشور را هدف قرار میدهد تاکید کرد: جایگاه کرمانشاه باید در عرصه ملی و فراملی تعریف و مطالبات با این نگاه دنبال شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداري کرمانشاه ادامه داد: کسانی که می توانند کارت های خودشان را در مسائل بزرگ استان خرج کنند نباید آنرا برای مطالبات خرد و مسائل کوچک هزینه کنند.

الهی تبار با اشاره به تقدیر مسئولان عالی کشور از اقدامات زلزله اظهار داشت: با وجود گزارش کمیسیون های تخصصی و اصل 90 مجلس پس از بازدید از مناطق زلزله زده ، عده ای تبلیغات منفی راه می اندازند. البته کار بازسازی زمان بر است اما باید خدمات هم گفته شود.

وی با تاکید بر تلا ش برای برجسته سازی اقدامات و خدمات در استان اضافه کرد: اگر تلاش نشود عده ای ته دل مردم را با اقدامات دیگری خالی می کنند.