امروز: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

 

  • شرح وظایف : 
    • ثبت مشخصات اموال در سیستم رایانه ای 
    • لیست اموال متمرکز در اتاقها و قسمتها 
    • تهیه و تنظیم لیست اموال اسقاطی در پایان هر سال
    • نگهداری اسناد مالکیت خودروهای متعلق به دستگاه دولتی 
    • تفکیک و توزیع نسخ فرم حواله اموال پس از تکمیل امضاءهای لازم
    • ثبت تغییرات و جابجایی اموال بین واحدها و نقل و انتقالات داخلی اموال 
    • الصاق شماره به اموال خریداری شده و اخذ امضاء از تحویل گیرندگان اموال 
    • ثبت مشخصات کالاهای خریداری شده که به آنها شماره اموال الصاق گردیده 
    • شمارش و کنترل و تأیید لیست اقلام موجود در انبار و تنظیم صورتجلسه اموال در حکم مصرفی
    • رعایت کامل قوانین و مقررات حاکم بر اموال دولتی و مصوبا ت هیأت وزیران ابلاغی از طریق وزارت امور اقتصادی و دارایی در جهت حفظ و حراست از اموال دولتی  
    • تنظیم فرم حواله اموال و اختصاص شماره به اموال غیر مصرفی ( پس از خرید کالا توسط واحد کارپردازی و تنظیم فرم قبض انبار و حواله انبار توسط انباردار و ارجاع توسط واحد کارپردازی به واحد اموال) 
    • تنظیم گزارش و صورتجلسه حوادث برای اموالی که در اثر سیل ،زلزله ، سرقت و آتش سوزی یا به هر علت دیگری از بین رفته است پس از اعلام کتبی واحد ذیربط و طی مراحل قانونی با توجه با آئین نامه ها و قوانین و مقررات موضوع 
    • آئین نامه اموال دولتی به منظور حذف از دفاتر اموال