امروز: شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرماندار قصرشیرین ، پیشرفت جامعه را منوط به توجه به جوانان دانست و گفت : امام راحل به جوانان ایمان داشت و با حضور جوانان بود که انقلاب شکل گرفت و این قشر بودند که در هشت سال دفاع مقدس هم جنگ را مدیریت کردند .

 

مرادعلی تاتار روز سه شنبه در آیین تجلیل از جمعی از جوانان در سرسرای غدیر قصرشیرین افزود : هرجا جوانان را دیدیم پیشرفت کردیم زیرا جوانان ما فعال ، پویا و خلاق هستند و می توانند مسیرهای دشوار را با نیروی جوانی طی کنند .

 

وی اظهار کرد : به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شرایطی که با آن روبرو هستیم جنگ اقتصادی است و با شرایط جنگ تحمیلی متفاوت است از این رو باید هوشیارتر از گذشته نقشه های دشمنان را خنثی کنیم . 

 

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت : توطئه ها و خباثت های دشمنان را با حمایت جوانان پشت سر می گذاریم و جوانان ما در هر شرایطی پشتوانه نظام هستند زیرا انقلاب متعلق به آنها است .

 

تاتار در ادامه تأکید بر استفاده از جوانان در شهرستان ادامه داد : دولت شرایط خوبی برای ارائه تسهیلات اشتغال را فراهم کرده بخصوص شهرستان های زیر 20 هزار تن جمعیت که باید از این فرصت استفاده کرد و در راستای رفع معضل بیکاری تلاش کرد . 

 

وی گفت : جوانان امروز مدیران فردای جامعه هستند و اینده کشور در اختیار آنها است .

 

در پایان 20 تن از جوانان شهرستان قصرشیرین در حوزه های ورزشی ، عمرانی ، گردشگری ، اجتماعی ، فرهنگ و هنر و مددکاری تجلیل شدند .