امروز: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قصرشیرین- ایرنا- رئیس آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی دانش‌آموزان آموزشگاه‌های استان کرمانشاه روز دوشنبه به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

«احمد خدرویسی» روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه امروز دوشنبه با شرکت ۱۰۰ نفر از دانش آموزان در سه رده سنی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به مدت یک روز در قصرشیرین برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این رقابت ها ۱۰۰ دونده مسیر جاده خسروی به سمت میدان مهدیه را در مسافت های ۱.۵، سه و پنج کیلومتری را طی کردند.

رییس آموزش و پرورش قصرشیرین در ادامه گفت: در این رقابت ها در بخش تیمی در مقطع ابتدایی ناحیه یک کرمانشاه اول، ناحیه ۲ کرمانشاه دوم و سنقرو کلیایی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

خدرویسی ادامه داد: همچنین در مقطع متوسطه اول شهرستان های اسلام آباد غرب، سنقرو کلیایی و گیلانغرب به ترتیب در جایگاه اول تا سوم و در مقطع متوسطه دوم نیز شهرستان سنقرو کلیایی در جایگاه اول، سرپل ذهاب در جایگاه دوم و قصرشیرین الف در رتبه سوم قرار گرفتند.

به گفته وی در مجموع نیز شهرستان های سنقر و کلیایی، اسلام آباد غرب و ناحیه ۲ کرمانشاه حایز رتبه های اول تا سوم این رقابت ها شدند.

او گفت: در مقطع ابتدایی نیز در بخش انفرادی «سید علیرضا موسوی‌نژاد» از ناحیه یک کرمانشاه، «امیررضا رضایی» از ناحیه ۲ کرمانشاه و «مبین امیری» از ناحیه یک، در مقطه متوسطه اول «علی محمدی» از سرپل ذهاب، «امیرحسین تاسه» از اسلام آباد غرب و «ابوالفضل اسدی» از سنقر و کلیایی و در مقطع متوسطه دوم نیز «ابوالفضل بشیری» از سنقروکلیایی، «محمدرضا منصوری» از اسلام آباد غرب و «امیر عباس محمدی» از سرپل ذهاب به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در پایان این رقابت ها با اهدای کاپ قهرمانی و جوایز به شرکت کنندگان از نفرات و تیم های برتر تجلیل شد.