امروز: سه شنبه 28 فروردین 1403


فرماندار قصرشیرین گفت: امنیت، سلامت و مشارکت بالا و حداکثری مردم سرلوحه کار ما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است وتلاش می کنیم با رعایت اصل بی طرفی، حافظ و مراقب آرای مردم باشیم.

مرادعلی تاتار روز دوشنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین با اشاره به رویداد مهم انتخابات پیش روی  یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، افزود: براساس برنامه زمانبندی از ماه ها قبل مقدمه های برگزاری انتخابات مجلس توسط وزارت کشور، استانداری و فرمانداری ها شروع شده که به لطف خدا بستر لازم برای انتخاباتی پرشور در مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین فراهم شده است.
وی اظهار داشت: به عنوان مسوول ستاد انتخابات مرکز حوزه قصرشیرین با مجموعه همکاران ستادی تلاش می کنیم از آرای  مردم به عنوان حق الناس محافظت کنیم و در این زمینه رعایت مُرّ قانون را داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: در برگزاری انتخابات ها، نگاه ها از خارج به سمت کشور است از این رو ما باید تلاش کنیم با فراهم کردن بستر مشارکت بالای مردم در این عرصه، دشمن را بیش از پیش مایوس کنیم.

تاتار اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از بارزترین و مهم ترین نمادهای دموکراسی در کشور است که قانوگذاری می کند از این رو خانه ملت نماد مردم سالاری حاکمیتی و زبان مردم است و ما افتخار می کنیم که نظام جمهوری اسلامی ما نخستین کشوری بوده که مجلس تشکیل داده و کشور ما متمدن و پیشرو در همه زمینه هاست.

او ادامه داد: تمام توان خود را به کار می گیریم تا در انتخابات پیش رو حقی از کسی ضایع نشود و در این زمینه هر آن چه که قانون ترسم کرده طبق آن عمل کنیم.

وی گفت: ما باید طوری عمل کنیم که منافع ملی و انسجام ملی را فدای فرد نکنیم و در این باره نیز فصل الخطاب ما قانون است و با توجه به سابقه درخشان مردم قصرشیرین که در عرصه های مختلف همواره حضوری موثر داشته اند به طور یقین در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس یازدهم خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: پارسال در مجموع ۱۲۰ هزار تن از مهمانان و مسافران نوروزی از شهرستان قصرشیرین و جاذبه های تاریخی و فرهنگی و گردشگری و طبیعی این شهرستان دیدن کردند که امسال پیش بینی می شود این آمار افزایش یابد و باید همه دستگاه ها آماده باشند.

رعایت ساعات کاری ادارات، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، رعایت اصل بی طرفی مسوولان ادارات در انتخابات، استفاده نکردن از امکانات دولت له یا علیه نامزدهای انتخاباتی از دیگر مواردی بود که فرماندار قصرشیرین بر آن ها تاکید کرد.