امروز: شنبه 17 آذر 1403

 

  • شرح وظایف : 
    • -اجراي دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه

      برنامه ریزي و انجام اقدامات لازم جهت وصول درآمد ها با توجه به دستورالعمل ها، آیین نامه ها

      -نظارت و پیگیري بر جذب و وصول عوارض و درآمدها از طریق مراجع ذي صلاح از جمله کمیسیون ماده 77 وشرکت در جلسات کمیسیون و ابلاغ آراء به واحدهاي صنفی

      -بروز رسانی اطلاعات و نقشه هاي حاصل از ممیزي املاك و وصول عوارض نوسازي و صدور اجراییه هاي لازم جهت مستنکفین از عوارض و رسیدگی به اعتراضات مؤدیان

      -گواهی و تأیید پیش نویس کلیه مجوزهاي مرتبط با واحد درآمد

      -بررسی و پیشنهاد منابع جدید عوارض و درآمد

      -انجام امور دریافت وجوه نقدي و یا اسناد دریافتی بعد از محاسبات واحد شهرسازي

       -انجام امور ثبت فیش هاي واریز بانکها

      -نگهداري اسناد مالی و فیشهاي پرداختی شهروندان

      -کنترل پرونده ها از نظر ارقام ، قوانین ، جرائم ، محاسبات

       -انجام امور مربوط به مغایرتهاي بانکی و اسناد

      -انجام امور مربوط به چکهاي شهروندان

      -وصول تمام درآمد واحدهاي مختلف شهرداري

      -محاسبه پروانه هاي ساختمانی و عوارضات اضافه بنا و بدون پروانه

      -ارسال پرونده هاي داراي اضافه بنا به کمیسیون

      -دادن اخطار و پلمپ مغازه هاي غیر تجاري

      -کنترل پاسخ استعلام صادر شده قبلی و همخوانی با اسناد مالکیت، میزان مالکیت، پلاك ثبتی

      -انجام مکاتبات مورد نیاز جهت استرداد، تعویض و یا تأخیر در وصول چکها به مراجع ذیربط

       -انجام سایر امور محوله از سوي مقام مافوق در چهارچوب وظایف